جاذبه‌های برتر گردشگری در سیاتل

خرید ارزان قیمت بلیط هواپیما

جاذبه‌های برتر گردشگری در سیاتل

۴۴ بازديد
سیاتل هنگامی که یک بندر و مرکز صنعتی نسبتاً کسل کننده بود ، دچار تحول حیرت انگیز به بزرگترین شهر ایالت واشنگتن شده است. امروز بخشی از اقتصاد شکوفایی آن است که امروز یک شهر پرانرژی و رو به جلو در خط مقدم نوآوری است. این شهر سرشار از فرهنگ و سبک زندگی آسان است و تصادفی نیست که سیاتل "پایتخت قهوه" ایالات متحده است و تقریباً در هر گوشه ای نوار اسپرسو وجود دارد. یکی از مناطق دیدنی و جذاب شهر ، آبشارها و اسکله ها ، منازل مکانهای تفریحی ، تورهای قایق و اسکله های کشتی و همچنین جاذبه های تفریحی مانند چرخ بزرگ فریس است.
علاوه بر این ، شهر دارای یک مکان کوهستانی باشکوه است. در شرق هرم یخی پارک ملی Mount Rainier قرار دارد ، که از کوههای آبشار بالا می رود ، به سمت غرب ، قله های پوشیده از برفی پارک ملی المپیک. گرچه ارزش دارد دو روز را برای کاوش در سیاتل بگذرانید ، سفرهای روزانه در پارک ها ، سواحل و جاذبه های خارج از شهر انجام می شود. وسوسه دوستداران طبیعت با درختان خزه ای و مسیرهای پیاده رو پیچیده ، جنگل باران هو در پارک ملی المپیک از دست نمی رود.

مرکز سیاتل و سوزن فضایی

مرکز سیاتل
مرکز سیاتل به همراه سوزن فضایی نمادین و Monorail در ابتدا برای نمایشگاه جهانی 1962 ساخته شده اما از آن زمان تاکنون با یک سالن تئاتر ، امکانات ورزشی و رستوران ها به یک مجتمع تفریحی و منطقه پارک تبدیل شده اند. جاذبه های گردشگری مدرن اکنون این منطقه را گسترش می دهد ، از جمله ماجراهای موسیقی در پروژه موسیقی تجربه ، و آثار هنری چشمگیر شیشه ای در باغ و شیشه Chihuly. و گرچه این یک دردسر محلی است ، ساختار فولادی و شیشه ای آینده نگر کتابخانه مرکزی سیاتل ارزش جستجوی آن را دارد. گردشگران می توانند از یک آسانسور به قسمت 360 درجه نمای سوزن سوزن بچسبانند تا از شهر ، خلیج الیوت و کوهستان دیدن کنند.

Pike Place Market
pike place


در دو طبقه بازار پیکاپ زیبا ، فروشندگان طیف گسترده ای از کالاها را برای فروش ارائه می دهند. تورهای بازار روشی ایده آل برای برش دادن شلوغی از محل پایک و شنیدن داستانهای غیرمعمول است. ماهی ، میوه ، سبزیجات و انواع و اقسام آنها غنیمت از جوانه های طعم و لنزهای دوربین است. اگر امکانات هتل برای پخت غذاهای دریایی ندارید ، به یکی از 80 رستوران و نانوایی های محلی بروید ، یا کالاهای مورد علاقه خود را برای تهیه خانه از یکی از فروشگاه های مواد غذایی ویژه انتخاب کنید. علاوه بر انتخاب های غذایی فراوان ، بیش از 200 مغازه دارای مالکیت خاص وجود دارد که از عتیقه و کلکسیون ها گرفته تا کتابفروشی ها و مغازه های تخصصی دزدگیر. پناهگاه تاریخی خرید نه هکتاری همچنین شامل یک بازارچه صنایع دستی است که دارای 225 خالق محلی و منطقه ای است.


Chihuly Garden and Glass

یکی از بزرگترین گنجینه های سیاتل ، مجموعه ها و نمایشگاه ها در اینجا به نمایش گذاشته و اکتشاف کار شیشه های شیشه نوآورانه دیل چهولی را نشان می دهد. کارهای Chihuly به دلیل توانایی وی در استفاده از شیشه به عنوان یک وسیله کاملاً هنری و ایجاد مجسمه هایی که چشم اندازهای مجذوب خود را نشان می دهد شناخته شده است. علاوه بر هشت گالری ، بازدید کنندگان می توانند یکی از بزرگترین آثار او در گلخانه را تحسین کنند ، جایی که با حرکت تابش نور خورشید در بالا ، رنگ و ظاهر نصب تغییر می کند. در باغ بازدید کنندگان کارهای او را که در یک محیط طبیعی ارائه شده و جریان و عمق شیشه را تقویت می کنند ، پیدا می کنند. همچنین در مورد زندگی و کاردستی این هنرمند و همچنین گفتگوها و تورهای روزانه در گالری یک نمایش ویدیویی ارائه شده است.

موزه هواپیما
موزه هواپیما
موزه پرواز سیاتل محل اقامت طیف گسترده ای از هواپیماها ، نمایشگاه های آموزشی و اشیاء تاریخی مرتبط با پرواز است. یک گالری در فضای باز بزرگترین هواپیما را در این مجموعه به نمایش می گذارد ، از جمله Concorde ، اولین جت Air Force One و هواپیماهای نظامی مانند قلعه پرواز B-17F. گالری بزرگ سرخوش هیجان دیدن بسیاری از هواپیماها را که در پرواز به حالت تعلیق درآمده اند ، به چشم اندازها می اندازد و گالری های Lear و Space بر سفرهای فضا ، تاریخ و آینده خود تمرکز می کنند. حواشی تاریخ به خصوص "شخصی شجاعت شخصی" را به یاد خواهد آورد ، که به یادآوری نقش مهم هواپیمایی در جنگ جهانی اول و دوم اختصاص دارد.

نمایشگاه ها شامل 28 هواپیمای جنگنده ترمیم شده ، داستان های شخصی خلبانان و نیروهای پشتیبانی هوایی و تجربه های تعاملی مانند شبیه ساز پرواز است. مجموعه های Red Barn که در زمان انفجار شرکت هواپیمایی بوئینگ هواپیما مستقر شده اند ، واقع شده اند و اولین روزهای پرواز را کشف می کنند.کسانی که مجذوب هواپیماهای مدرن و نوآوری در پرواز هستند ، می خواهند تور بوئینگ را از سیاتل بگیرند ، راهی مناسب برای بازدید از امکانات شرکت. این تور شامل حمل و نقل به داخل و از کارخانه ، یک تور 90 دقیقه ای از کارخانه مونتاژ و همچنین بسیاری از نمایشگاه های این مرکز است.

Olympic Sculpture Park
المپیک پارک
پارک مجسمه سازی المپیک رایگان است و در سراسر سال ، در حاشیه خلیج الیوت واقع شده است. برخی از مجسمه های قابل توجه آن ، نیمکت های چشم و یک پل شیشه ای با عنوان ابر ابر سیاتل است. محوطه پارک به همان اندازه آثار هنری خود قابل توجه است که با تحول زیست محیطی از یک سایت Brownfield بعد از صنعتی به یک فضای سبز با محیط زیست متعادل که شامل یک زیستگاه ماهی قزل آلا است و از شیوه های پایدار مانند جمع آوری آب باران استفاده می کند. این پارک توسط موزه هنر سیاتل واقع شده است ، که در فاصله یک مایلی از پارک واقع شده است ، و نزدیک بازار Pike Place Market. مجموعه های این موزه شامل آثار هنری از سراسر جهان و هزاره ها و همچنین گالری گسترده ای است که به هنر بومیان آمریکایی در شمال غربی اختصاص یافته است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.