جاذبه‌های برتر گردشگری در سیاتل - قسمت دوم

خرید ارزان قیمت بلیط هواپیما

جاذبه‌های برتر گردشگری در سیاتل - قسمت دوم

۴۶ بازديد
جاذبه‌های برتر گردشگری در سیاتل-قسمت اول

باغ وحش Woodland Park سیاتل یک مرکز 92 هکتاری با بسیاری از گونه های در معرض خطر و در معرض خطر از سراسر جهان است. این باغ وحش که بین خانواده ها بسیار محبوب بود ، اولین باغ وحشی بود که نمایشگاه های طبیعت گرایانه ایجاد کرد و 300 گونه مختلف آن از فیلهای آسیایی و آفریقایی گرفته تا پلنگ برفی ، جاگوار ، لمور و خرس گریزلی متغیر است. یک برنامه فعلی را برای برنامه های روزانه ، تغذیه حیوانات و سخنرانی های آموزشی یا یافتن ساعاتی برای چرخ فلک خورشیدی بررسی کنید. برای یک معاشرت واقعی ، بازدیدکنندگان می توانند تور تجربه حیوانات را رزرو کنند ، که به دوستداران حیوانات امکان می دهد از نزدیک با جذاب ترین حیوانات وحشی باغ وحش ، اغلب با فرصت تغذیه یا لمس حیوانات ، آشنا شوند. تجربه ها شامل فرصت ملاقات با زرافه ها ، پنگوئن ها ، لمورها و سایر ساکنان است.

MOHAI: موزه تاریخ و صنعت
MOHAI

موزه تاریخ و صنعت که اغلب به عنوان MOHAI نیز شناخته می شود ، موقعیت سیاتل را به عنوان پیشرو در نوآوری و صنعت و رویدادهایی که منجر به اهمیت آن شده اند ، جشن می گیرد. نمایشگاه True Northwest ، گردشگران را به سفری در تاریخ منطقه ، از فرهنگ بومیان آمریکا در زمان حال ، و کاوش در روش هایی که جغرافیا و رویدادهای فرهنگی مانند Gold Rush به شکل گیری زمرد شهر کمک می کند ، می برد. بازدیدکنندگان می توانند با استفاده از پریسکوپ معتبر Tang مربوط به دوران جنگ جهانی دوم در نمایشگاه دریایی از مناظر 360 درجه شهر لذت ببرند. سومین گالری مهم موزه به چگونگی قرار دادن مخترعین محلی در خط مقدم نوآوری و فن آوری جدید متمرکز است و شامل نمایشگاه های تعاملی و فرصتی برای نگاهی اجمالی به مفاهیمی است که در حال کاوش هستند. مجموعه های دائمی موجود در گالری اصلی موزه طیف گسترده ای از اشیا historic تاریخی را شامل می شود ، از لباس های پرنعمت گرفته تا محصولات اختراع شده محلی.

قفل های Hiram M Chittenden
Hiram M Chittenden Locks
این قفلهای شلوغ در شمال غربی مرکز سیاتل با نام Ballard Lockks نیز شناخته می شوند. بازدیدکنندگان علاوه بر تماشای حرکت ترافیک قایق بین Puget Sound و دریاچه ها ، می توانند از نردبان ماهی که در آن بالا رودخانه ماهی آزاد تلاش می کنند ، جستجو کنند. در نزدیکی آن ، باغ گیاه شناسی Carl S. English، Jr. مکان ساکت تری برای استراحت و قدردانی از باغهای خوش استایل است. گردشگران می توانند یک گشت و گذار با گشت و گذار در امتداد کانال را تجربه کنند ، که مناظر متنوعی از برخی از شاخص ترین ویژگی های شهر مانند سوزن فضایی ، چرخ فلک بزرگ و حتی جامعه قایق های خانه ای را که در Sleepless در سیاتل به نمایش درآمده ارائه می دهد. این تور 2.5 ساعت طول می کشد و شامل حمل و نقل به نقطه شروع است.

سالن بنارویا
Benaroya Hall
سالن هنری برتر سیاتل، سالن بنارویا 2500 جایگاه برای کنسرت های سمفونی سیاتل دارد. به دنبال مجسمه بزرگ هنر شیشه ای توسط Dale Chihuly باشید ، که در لابی برجسته است. این شبیه به کارهای باغ و شیشه Chihuly در مرکز سیاتل و موزه شیشه در تاکوما است. سالن اجرا در مرکز شهر ، آن سوی خیابان موزه هنری سیاتل است.

منطقه بین المللی
International District
در شرق میدان پایونیر ، منطقه بین المللی رنگارنگ واقع شده است ، جایی که مغازه ها و رستوران های ژاپنی و چینی بر صحنه خیابان تسلط دارند. کارهای زیادی در اینجا وجود دارد ، اما موزه Wing Luke با تجربه آمریکایی اقیانوس آرام آسیا یک امر ضروری است. این موزه تاریخچه مهاجرت آسیایی را به نام وینگ لوک ، یک آمریکایی چینی که اولین مقام آمریکایی آسیایی در واشنگتن بود ، به تصویر می کشد. در نزدیکی Hing Hay Park یک بتکده وجود دارد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.